Sorry guys, this post is in Malay!

Saya akan taip ini dalam Bahasa Melayu sebab cikgu saya ada dalam bilik dan saya tidak mahu dia faham apa saya tulis (just in case dia glance).

Kami perlu taip perkataan utk testing dengan Adobe InDesign (saya sedang mengambil kursus grafik di Bangkok) dan instead of Lorem Ipsum dan “Hi Nama saya Deanna”, saya tulis:

Sabah, atau lebih dikenali sebagai Negeri Di Bawah Bayu, merupakan sebuah pulau yang besar.

… saya lupa kata apagiaitu yang ngam dengan pulau. Apa ah?

Sialan. Teruknya Bahasa Melayu saya.

2 responses to “Sorry guys, this post is in Malay!

  1. Hahaha! ini post buat saya ketawa terbahak2 lah Dee! hahaha… i think ngam lah itu pulau tu, bukan kah? hehehe, saya pun tidak tahu lah….:P

  2. atuuuuuukui na!!!! Hahahahaha…..punya lah main lawak ini post! Hahahahaha….ketara butul oh BM kita smua truk! WAkakakakakakka :p

    It brings soo much fun and hilarious when it comes to reading than speaking! AHahahahaha 😀

Leave a Reply

